Catatan

Tunjukkan catatan dari Januari, 2014

Jatuh Cinta ?

Imej
Assalamualaikum ...

" Sapa yang jatuh cinta?"
"Jatuh cinta dengan siapa?"
"Siapa orang yang bertuah tu?"
Semua soalan yang ditujukan kat aku pagi kemarin . coz aku kata aku jatuh cinta . okeyh . semua orang pernah jatuh cinta kan ? sangat mustahil lah kalau tak pernah . nak tau aku jatuh cinta kat sapa ?
Waitingg .........


ye .. inilah kekasih aku . Nabi Muhammad SAW . demi Allah ! aku jatuh cinta pada Baginda ! hari Isnin baru2 niey , 13 Rabiul Awwal 1435h , bersamaan dengan 13 January 2014 , aku menyibukkan diri aku di BSRQ . kami semua sebok dengan jamuan nak bukak pose .. hari tuh semua orang pose .. okeyy ..
hari tu , aku rasa macam best sangat . tak tahu apa yang best . rasa tenang .. ditambah pulak dok dengan kawan2 satu batch . Allah , teringat kenangan lama :)

malam tersebut , kami semua buat bekam . ada salah seorang daripada kami yang pandai buat bekam2 niey . hebat hebat hebat .. baru umuq 17 , dah reti buat rawatan2 islam niey .. okeyh .. kembal…